טלפון לפניות

050-8453377

קופות ממוחשבות

קופות ממוחשבות, מכירה ותיקון.

קופות ממוחשבות לחנויות וסופרמרקטים

קופות ממוחשבות

כאשר אתם מסיימים את הקניות בחנות כלשהי או בסופרמרקט מסויים אתם תמיד מגיעים אל הקופה ובה ישנה קופאית עם קופה ממוחשבת. קופות ממוחשבות לחנויות וסופרמרקטים הן מוצר חובה כיום לעסקים הללו שכן מדובר באמצעי הטוב ביותר לניהול פעילות הקופה, בעיקר ברשתות שונות של אופנה ומזון.

מהן קופות ממוחשבות?

קופות ממוחשבות לחנויות וסופרמרקטים קיימות בשוק זה כבר שנים רבות אך בעשור האחרון עברו קפיצת מדרגה עם חיזוק כח העיבוד שלהם והיכולת לאפשר ניהול שלם של החנות או להתממשק בין מספר קופות ממוחשבות שכאלו אל המחשב המרכזי לשם אגירת נתונים של מכירות, שעות עבודה של העובדים, ניהול מלאי ועוד.

קופה ממוחשבת היא החלק הפיזי של המערכת כאש רמתלווה אליה תוכנה מקצועית המותאמת לשוק הקימעונאי של חנויות וסופרי ובמרבית המיקרים ישנה גם התאמה על בסיס הנישה של החנות עצמה.

מה כוללת תוכנה לקופה ממוחשבת?

תוכונת לקופה ממוחשבת של חנות או סופר מרקט כוללת את מערכת ההפעלה של הקופה ושמירת כל הפעילות המתקיימת בה במהלך יום נתון עם אפשרות של בדיקת מצב אמצע יום ובעיקר סוף יום למטרות מס ובדיקת מידת ההכנסה והרווחיות של אותו היום.

תוכונת אלו כוללות היום אופציות ספציפיות לחנויות בתחומים שונים כגון אופנה, תקשורת, מזון וכדומה ובעיקר פעולות נילוות לניהול בסיסי של הקופה עצמה דוגמת ריכוזשעות עבודת העובדים בעסק, מצב המלאי והתראה כאשר מגיעים לכמות של חוסר, ניהול מבצעים ועוד.

סופרים, רשתות וחנויות עצמאיות אינן יכולות להתקיים כיום ללא קופה ממוחשבת עם תוכנה מקצועית שהוצאה עבורן ולכןם מדובר בתעשייה שמחדשת עצמה כל העת במטר הלתת מענה מקסימאלי לתנאי השוק הקיימים כיום.